*************** Így dolgozunk mi II. rész *****************************
Nemrég írtam arról, hogy miért van szüksége kollégáimnak arra, hogy a lehető legtöbb adatot megadjátok a buszotokról.
Ha nem olvastad, akkor itt megteheted: elöző cikk
Most, arról írok, hogy miképp zajlik a munka nálunk.
Alap esetben 3, de sűrűbb napokon 4 kollégám fogadja az ajánlatkéréseket. / sőt, ha az üzletben tartózkodom, akkor 5 fő /
Ha megkapták a szükséges adatokat, akkor igyekeznek a lehető leggyorsabban beazonosítani az alkatrészeket és ajánlatot adni nektek. Azt azonban tudnotok kell, hogy elsősorban Setra, Neoplan, Man és Mercedes autóbuszok alkatrészei találhatóak meg raktárunkban. Volvo, Iveco és Renault buszokhoz kevesebb alkatrészünk van polcon, de természetesen ezek alkatrészeit is be tudjuk szerezni.
Az ajánlat adás általában elsőként telefonon történik, majd, hogy ennek nyoma legyen email-en is kiküldik kollégáim. Igyekszünk 1 órán belül megválaszolni minden ajánlat kérést, de ez nem mindig sikerül. / sajnos, de dolgozunk rajta/
Itt fontos megjegyeznem, hogy a 2005 előtti Neoplanok, a S200-as és S300-as Setrák , a törökországi Man-ok és a Renault buszok dokumentációja hagy némi kívánnivalót maga után, ezért itt sok esetben további pontosítások szükségesek.
Sajnos az ajánlat kérések eloszlása a nap folyamán nem egyenletes, ezért előfordulhat, hogy bizony súlyozniuk kell és azokat az ajánlatokat veszik előre, melyeknél a megoldás sürgős. / lerobbant az autóbusz és mentésbe kell menni, műszaki vizsgán van az autó és még találtak valami hibát, amit gyorsan orvosolni kell vagy éppen 1-2 napot tölt itthon az autóbusz és megy vissza Franciaországba/
Szóval vannak olyan esetek, amikor a megoldás nagyon sürgős. Persze tudom, hogy mindenkinek a saját problémája a legfontosabb, de ha őszinte leszel, akkor Te is örülsz annak, amikor tényleg sürgősen megoldandó problémája van a buszodnak, mert különben veszteség ér, akkor kollégáim előre vesznek és Veled foglalkoznak.
Ezért azt szeretném kérni tőled, ha ajánlatot kérsz akkor jelezd kollégáimnak, hogy mennyire sürgős a megoldása a problémádnak!
Lehet, hogy még csak tájékozódsz, hogy a közelgő műszaki vizsgánál, mire számíthatsz vagy egyszerűen csak tudod, hogy lassan cserére szorul az adott alkatrész, de igazából nem égető a kérdés. Ilyenkor nagy segítség nekünk, ha megkapjuk ezt az információt is. Ebben az esetben is igyekszünk lehetőleg még aznap választ adni a kérdésedre.
Mi történik, ha megrendeled az alkatrészt?
Ha raktáron van az adott termék, akkor ha fél 5-ig rendeled másnapra küldjük Neked futárszolgálattal az országban bárhová.
Ha rendelni kell a terméket, akkor tájékoztatást kapsz a várható beérkezésről, majd pedig arról amikor a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. Szállításról még több infó itt.