Áru visszavétel nem fogyasztónak minősülő felhasználó esetében.
Áru visszaküldési szabályok
- Áruvisszaküldés csakis abban az esetben lehetséges, ha előzetesen telefonon, skype-on, e-mailen egyeztetnek valamelyik kollégával,
- Eredeti gyári alkatrészek és egyedi rendelésre hozott alkatrészek esetében nincs visszavétel.
- A visszaküldés határideje átvételtől számított 10 nap / végfelhasználók részére/. A határidő lejárta után abban az esetben sem tudjuk az árut visszavenni, ha a Logparts Kft hibájára vezethető vissza a visszaküldés.
- Egyedi elbírálás esetén és ha visszaveszi az árut a gyártó, kereskedő partner akkor a visszaküldött áru értékének 20%-40% át számítják fel visszáru kezelési költségként.
- Kivételt képeznek a raktáron tartott alkatrészek, melyek előzetes egyeztetés után visszaküldhetők. / kivéve elektromos alkatrész, olaj, tömítés /
- Ha nem az Logparts Kft hibájából vagy jótállási reklamáció miatt küldik vissza alkatrészt és az készleten volt nálunk, akkor 20%, kezelési költséget vonunk le az alkatrész vételárából.
- Elektromos alkatrészek, tömítések és folyadékok (olajak és egyéb feltöltő folyadékok) visszaküldése nem lehetséges.
- Az alkatrész nem küldhető vissza, ha
- be lett szerelve vagy beszerelési nyom látható rajta
- az alkatrész vagy csomagolása szennyezett vagy a csomagoláson címzés vagy egyéb utólagos felirat található
- az alkatrész csomagolása vagy az azonosító címke sérült, hiányos
- az alkatrész vagy alkatrész készlet hiányos vagy szétszerelt állapotú