Ez az oldal cookie-kat használ, hogy a legjobb élményt tudjuk nyújtani felhasználóinknak!

Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. További Információ

Áru visszavétel

Áru visszavétel nem fogyasztónak minősülő felhasználó esetében.

Áru visszaküldési szabályok 

  1. Áruvisszaküldés csakis abban az esetben lehetséges, ha előzetesen telefonon, skype-on, e-mailen egyeztetnek valamelyik kollégával
  2. Eredeti gyári alkatrészek és egyedi rendelésre hozott alkatrészek esetében nincs visszavétel. 
  3. A visszaküldés határideje átvételtől számított 10 nap / végfelhasználók részére/. A határidő lejárta után abban az esetben sem tudjuk az árut visszavenni, ha a Logparts Kft hibájára vezethető vissza a visszaküldés.
  4. Egyedi elbírálás esetén és ha visszaveszi az árut a gyártó, kereskedő partner  akkor a visszaküldött áru értékének 20%-40% át számítják fel visszáru kezelési költségként.
  5. Kivételt képeznek a raktáron tartott alkatrészek, melyek előzetes egyeztetés után visszaküldhetők. / kivéve elektromos alkatrész, olaj, tömítés /
  6. Ha nem az Logparts Kft hibájából vagy jótállási reklamáció miatt küldik vissza alkatrészt és az készleten volt nálunk, akkor 20%,  kezelési költséget vonunk le az alkatrész vételárából.
  7. Elektromos alkatrészek, tömítések és folyadékok (olajak és egyéb feltöltő folyadékok) visszaküldése nem lehetséges.
  8. Az alkatrész nem küldhető vissza, ha
  • be lett szerelve vagy beszerelési nyom látható rajta
  • az alkatrész vagy csomagolása szennyezett vagy a csomagoláson címzés vagy egyéb utólagos felirat található
  • az alkatrész csomagolása vagy az azonosító címke sérült, hiányos 
  • az alkatrész vagy alkatrész készlet hiányos vagy szétszerelt állapotú